تیراندازی در نیواورلئان: جانشل الکساندر، بازیگر سابق کودک در “جانوران وحشی جنوبی” در تیراندازی در لوئیزیانا کشته شد.


نیواورلئانز – جانشل الکساندر، یک کودک هنرپیشه که در سال 2012 در فیلم نامزد اسکار “جانوران وحشی جنوبی” نقش مکمل داشت، در یک فیلمبرداری آخر هفته در کشورش، لوئیزیانا، کشته شد. او 22 ساله بود.

پلیس گفت که الکساندر و یک مرد روز شنبه در داخل یک وسیله نقلیه در نیواورلئان مورد اصابت گلوله قرار گرفتند و او در صحنه کشته شد. این مرد که نامش فاش نشد برای مداوا به بیمارستان منتقل شد.

اسکندر در سن 12 سالگی نقش شخصیت جوی استرانگ را در “جانوران وحشی جنوبی” بازی کرد، درامی که در نزدیکی هوما فیلمبرداری شد و داستان یک جامعه فقیر بایو لوئیزیانا را روایت می کند که برای زنده ماندن تلاش می کنند. این فیلم برنده جایزه بزرگ هیئت داوران در جشنواره فیلم ساندنس شد و نامزد چهار جایزه اسکار از جمله بهترین فیلم شد.

کارگردان Benh Zeitlin، بومیان آمریکایی از لوئیزیانا را برای نقش‌های اصلی انتخاب می‌کند و قبل از تکمیل بازیگر، بیش از 4000 بازیگر را امتحان می‌کند. شلی الکساندر گفت که دخترش فیلمسازان را مجذوب خود کرد و در صدر قرار گرفت.

مادرش به یاد می آورد: “او گفت: “من در این فیلم خواهم بود.” آنها عاشق جانشل شدند.

الکساندر برای ایفای نقش اصلی فیلم در نقش Hushpuppy که پیش کوونژانه والیس ۶ ساله در آن زمان بود، پیرتر از آن بود. اما زیتلین گفت که اسیر اسکندر شده است و او را “انسانی کاملا منحصر به فرد و فراموش نشدنی با قدرت طبیعت” توصیف کرد و او را به نقش مکمل انداخت.

زیتلین گفت: «ما بخشی از فیلم را که بسیار از او الهام گرفته بود، گنجاندیم. “بسیاری از خطوط توسط او نوشته شده است، و بسیاری از شخصیت ها از شخصیت جونشل بیرون آمده اند. شخصیت او در فیلم جوی استرانگ نام دارد، که همیشه توصیف کاملی از جانشل به نظر می رسید. او واقعاً یک شمع سوزان روشن بود. “

زیتلین گفت که از شنیدن خبر مرگ او بسیار متاثر شد و با خانواده او در تماس بوده است.

روزنامه Times-Picayune / The New Orleans Advocate گزارش داد که الکساندر کوچکترین فرزند از سه فرزند بود. پس از فارغ التحصیلی از دبیرستان، او به عنوان میزبان در رستوران ها کار کرد و خود را وقف مراقبت از دختر یک ساله اش، دی وین رابینسون کرد.

شلی الکساندر روز سه شنبه به روزنامه گفت: «او به همه چیز جان داد. “جانشل بی‌ادب، جاه‌رو، خراب بود. این به روش او بود یا به هیچ وجه.

در همین حال، بازرسان در جستجوی یک فرد علاقه مند به تیراندازی هستند و از مردم برای کسب اطلاعات در این مورد کمک خواسته اند.

حق چاپ © 2021 توسط آسوشیتدپرس. تمامی حقوق محفوظ است.