دکمه بالاترین قسمت دکمه روشن خاموش است

هر چند مقاومت چندان زیادی در برابر رطوبت و ضربه ندارد ولی با توجه به مراحل تولید، از لانهگزینی حشرات در اما خواهد بود. هر چند در هنگام استفاده از لوله های پلاستیکی شاهد مقاومت بالای این محصول در مقابل هدر رفتن انرژی و حرارت هستیم و این محصول از بازده بیشتری نسبت به نسل پیشین یعنی لوله های فلزی تاسیسات برخوردار است، با این حال نیاز به استفاده از لایه های عایق الاستومری رولی فروکش نکرده است و حتی در هنگام استفاده از لوله های پلاستیکی برای انتقال سیالات گرم، شاهد مقداری از هدر رفت انرژی خواهید بود. در این نوع از پایانه ها، هوای اتاق به داخل باکس القا شده و پس از مخلوط شدن با هوای تهویه شده ، علاوه بر تامین مقدار ثابت دبی هوا برای اتاق، با حفظ مقدار جابجایی هوا در شرایط مطلوب حتی در تغییرات بسیار زیاد بار حرارتی، شرایط محیطی مناسبی را برای ساکنان فراهم می آورد. به جز موارد ذکر شده، استفاده از این مدل دریچه ها به دلیل قابلیت تطابق رنگ با محیط اطراف خود و یا امکان نصب کاغذ دیواری بر روی آن، از لحاظ معماری محیط و زیبایی شناسی گزینه ی بسیار مناسبی جهت به کارگیری است و طیف وسیعی از محل ها را برای نصب پوشش می دهد.

صداگیر چهارگوش اطمینان حاصل کنید که دریچه به درستی نصب شده است و هیچ نقصی وجود ندارد. این نوع دریچه بازدید کناف معمولاً در مکانهایی استفاده میشود که نیاز به مشاهده دقیق و بدون مزاحمت از طریق کناف وجود دارد. در انواع موتوری از انرژی برق و سیگنالهای الکتریکی برای بسته شدن کانال هوا استفاده میشود. از دریچه فن کویل مشبک همچنین برای هماهنگیِ بیشترِ نمای دریچه فن کویل با دریچه دمنده مشبک استفاده می گردد. در صورتی که از این دریچه ها زیر دستگاه های داکت اسپیلت یا فن کوئل استفاده شود باید حتما این نکته در نظر گرفته شود که تامین هوای مکش برگشت دستگاه از زیر خود دستگاه تامین می شود یا به وسیله ی کانال کشی از محل دیگری تامین می گردد. این دمپر را به این علت موازی می نامند که تمام پره های دمپر، تحت فرمانِ محورِ مرکزی، بصورتِ همسان، در یک جهت و بصورتِ کاملا موازی با سرعتِ مساوی باز و بسته یا تنظیم می شوند.   ​!

ترمینال حجم متغیر با یونیورسال نحوه ی عملکرد و مکانیزیم باز شدن دریچه های بازدید کناف به دو صورت قفل زیمنسی و لولا یا به صورت وزنی می باشد. عملکرد باز و بسته شدن دریچه های بازدید کناف یا درب بازدید کناف به دو صورت وزنی و قفل فشاری صورت می پذیرد. نحوه عملکرد دریچه های بازدید کناف چگونه است؟ این شامل اندازهگیری ابعاد مکان و در نظر گرفتن ضخامت کناف و فضای لازم برای باز و بسته شدن دریچه است. اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد زیر لطفا به بازدید از صداگیر مخصوص سیستم های اگزاست – شرکت تهویه سازه شار وب سایت ما. مطابق شکل 2، سیستم مورد استفاده در سیستم کنترل برای تأمین انرژی حرارتی، سیستم مرکزی را طبقه بندی می کند. دمپر هوا به دو صورت کنترل دستی و برقی تولید می شود.در دمپرهای دستی عملیات تنظیم،باز و بستن تیغه های دمپر به کمک دست و در دمپرهای موتورایز این عملیات صرفا توسط موتور برقی در توان های مختلف صورت می گیرد. دمپرهای ضد حریق میتوانند به صورت برقی و با کنترل جعبه فرمانی که مجهز به سنسور دود و حرارت است، فعال شوند. پس کار اصلی در این نوع از دمپرهای ضد حریق بر عهدهی فیوزی است که در آن تعبیه میشود. چکیده : دمپر موتوری یک دستگاه الکترو مکانیکی است که در قسمت بالای شفت آن یک الکترو موتور قرار داده شده است که دمپر را باز و بسته می کند.

این دمپر موتوری از یک فریم حجمی با عمق ۱۵ سانت و با دو لبه ی ۳ سانتی به انضمام یک تیغه ی هلالی ساخته می شود .وظیفه یاین دمپر موتوری تنظیم هوای عبوری در مسیر کانال می باشد . عرض فریم و قالبِ شکیلِ فریمِ این دریچه در زیباتر جلوه دادنِ ساختار دریچه فن کویل پلاستیکی نقش موثری را ایفا می کند. از قابلیـت های دریچه های بازدید کنـاف می توان به قابلیـت رنگ پـذیری و تطابق رنگ با محیـط اطراف خود، مخفی بودن فریم و هم سطح بودن و داشتن ظاهری پنهان در سقف و دیوار، قابلیت نصب کاغذ دیواری،کاشی و هر نوع پوشش دیگر بر روی این دریچه، قابلیت تولید با انواع پانل های ، ، ، ، و ، قابلیت تامین هوای مکش برگشت دستگاه های فن کوئل و یا داکت اسپلیت در مدل های شیار دار و قابلیت جدا شدن کامل درب از فریم در صورت نیاز، اشاره کرد. به منظور نصب دریچه های بازدید کناف زیر فن کوئل و داکت اسپلیت، به دلیل ابعاد بزرگتر، روی سقف کناف بایستی دور تا دور پشت بازشو دریچه از پروفیل های مخصوص سقف کناف جهت اتصال ایمن و مستحکم استفاده کرد.