فالکون ها سعی می کنند کمی گرما را روی بردی، Bucs در NFC جنوبی بگذارند



آتلانتا (AP) – تام برادی و تامپا بی باکانیرز با کشتی NFC جنوب. آتلانتا فالکونز با…

آتلانتا (AP) – تام برادی و تامپا بی باکانیرز با کشتی NFC جنوب.

آتلانتا فالکونز مایل است کمی به مدافعان عنوان سوپربول فشار بیاورد.

پس از باخت به تامپا بی در هفته 2، فالکونز در روز یکشنبه مقابل رقیب خود در بخش تقسیم شد.

تامپا بای (8-3) با سه بازی برتری نسبت به آتلانتا (5-6) و نیواورلئان (5-6) در NFC جنوبی، با کارولینای (5-7) یک نیمه بازی دیگر عقب است.

اما آرتور اسمیت، مربی فالکونز، گفت که تیمش از زمان باخت 48-25 مقابل باکانیرز در سپتامبر، پیشرفت چشمگیری نشان داده است.

او گفت: ما در حال یافتن راه هایی برای پیروزی هستیم. ما با یک مالکیت در بازی ها 5-2 بازی داریم. اینجا خیلی مهم بود شما در تلاش برای ایجاد یک فرهنگ برنده هستید. باز هم، هدف نهایی ساختن یک تیم فوتبال قابل دوام است که برنده بازی های فوتبال باشد. بنابراین این چیزی است که ما در تلاش هستیم در کوتاه مدت و بلند مدت به آن برسیم.”

بوکانیرز البته اهداف فوری تری دارند. با به نظر می رسد که عنوان بخش از قبل به پایان رسیده است، تامپا بای باید به پیروزی ادامه دهد تا در دور اول خداحافظی کند و در مرحله پلی آف برتری زمین خانگی را تضمین کند.

باکس برای کسب مقام اول NFC با آریزونا (9-2) و گرین بی (9-3) مبارزه می کند.

بروس آریانز، مربی تیم تامپا بی، گفت: “هنوز راه زیادی در پیش است.” “قدیس ها یک تیم فوتبال جهنمی هستند. آن دفاع – من هرگز از آنها عبور نخواهم کرد. کارولینا خوب و بد بازی کرد و آتلانتا یک بازی خارج از پلی آف است. ما در حال حاضر سه بازی انجام می دهیم، (اما) راه زیادی در پیش داریم.”

با دو برد متوالی، باکس مجموعه ای از دو شکست را از بین برد که حتی طولانی تر به نظر می رسید زیرا او برای حدود یک هفته خداحافظی در ساندویچ بود.

هفته گذشته تیم تامپا بای موفق شد با نتیجه 38 بر 31 ایندیاناپولیس را پس از 10 امتیاز عقب افتادن در نیمه دوم شکست دهد.

لئونارد فورنت، که به عنوان بهترین بازیکن تهاجمی NFC انتخاب شد، گفت: «در مرحله بعد. ما می دانیم که این یک مسابقه دسته بندی و فوتبال دسامبر است. هر پیروزی مهم است، بنابراین ما به هر بازی نیاز داریم.”

FOURNETET FLUENCE

فورنت که به عنوان یک دونده تنبیه کننده شناخته می شود، در دومین سال بازی خود با بردی، نقش مهم تری در بازی پاس دارد.

فورنت 621 یارد و هفت تاچ داون مسابقه داد. او با 51 دریافت برای 354 یارد دیگر و یک TD دوم در تیم است.

او گفت: تمرکز اصلی روی فوتبال دسامبر است. ما می دانیم که این موضوع از نظر پلی آف و مزیت های زمین چمن خانگی چقدر مهم است، بنابراین سعی می کنیم آن را کشف کنیم.

Fournette در حالت هیولایی در برابر کلت قرار داشت. او به سرعت 100 یارد و سه TD، از جمله امتیاز 20 ثانیه به پایان رسید. او همچنین تنها پاس TD بردی را گرفت.

پترسون همه کاره

کوردارل پترسون در اولین فصل حضورش با فالکونز به وضوح ثابت کرد که ارزشمندترین بازیکن آنهاست.

یک کوارتربک ترکیبی عملاً می‌تواند هر کاری انجام دهد – توپ را بدود، پاس‌ها را بگیرد، به عقب بپردازد. او اکنون پس از یک بازی در آن موقعیت در برد هفته گذشته مقابل جکسونویل، به‌عنوان بازیکن ایمنی ذخیره در نمودار عمق ثبت شده است.

اگرچه فالکونز هیچ برنامه‌ای برای تبدیل پترسون به یک بخش ثابت از چرخش دفاعی ندارد، اما او امیدوار است در آن سمت خط به اندازه کافی بازی کند تا توپ را قطع کند.

خلیج تامپا بیشتر به کارنامه تهاجمی خود توجه دارد.

آریان گفت: «البته در بازی پیاده و دویدن و به عنوان گیرنده، کوردارل پترسون را متوقف کنید. او یک بازیکن انفجاری است.

با ریسک خودتان اجرا کنید

تامپا بی در دفاع دویدن در لیگ NFL پیشرو است و فقط 81 یارد در هر بازی را مجاز می کند.

اما Bucs در برابر یک بازی سریع آنقدر خوب بودند که حریفان به ندرت سعی می کنند آنها را امتحان کنند.

این یک بار اضافی را بر دوش مت رایان، مدافع فالکونز وارد می‌کند، که سلاح‌های زیادی به جز پترسون و کیل پیتس، تازه‌کار، در بازی پاس‌ها ندارد.

رایان می‌گوید: «ما در بازی‌های پاس چندان در ریتم نبودیم و فکر می‌کنم که خیلی از آن‌ها به سرعت گرفتن زودهنگام مربوط می‌شود. من می توانم کارم را بهتر از چند هفته گذشته انجام دهم.»

HOME JAVI

شاهین ها هنوز در آتلانتا این فصل پیروز نشده اند و هر چهار بازی را در استادیوم مرسدس بنز باخته اند.

به طور کلی، فالکونز از آخرین پیروزی خانگی خود، یعنی پیروزی 43-6 بر رایدر در 29 نوامبر 2020، شش شکست متوالی را در استادیوم سقف کشویی خود شکست داده است.

اسمیت گفت: ما می خواهیم در خانه برنده شویم. ما از هواداران خود قدردانی می کنیم. هواداران ما کار بزرگی انجام دادند. دیدن تعداد زیادی از طرفداران ما در جکسونویل واقعا عالی بود. عالی بود بنابراین ما باید سهم خود را در خانه انجام دهیم.»

رزمندگان جاده

Bucs در 5 بازی خانگی شکست نخورده است و باعث شده رکورد 3-3 خارج از خانه آنها کمی غافلگیر کننده به نظر برسد.

اما آریانس خاطرنشان کرد که تیم‌ها دوباره یاد می‌گیرند که چقدر سخت است برد در بازی‌های جاده‌ای حالا که هواداران پس از محرومیت در بیشتر فصل گذشته به دلیل همه‌گیری ویروس کرونا به سکوها بازگشته‌اند.

آرین گفت: «همه از مشکلات ما در جاده می گویند. ما در حال حاضر در جاده 0.500 هستیم و این در قدیم لعنتی خوب بود. وقتی هواداران در سکوها هستند و شما در مکانی مانند فیلی برنده می شوید و در مکانی مانند ایندی برنده می شوید، این استادیوم ها به سختی برنده می شوند.

___

فرد گودال از تامپا، نویسنده AP Sports در این گزارش مشارکت داشت.

___

پل نیوبری را در توییتر در https://twitter.com/pnewberry1963 دنبال کنید و کارهای او را در https://apnews.com/search/paulnewberry بیابید

___

AP NFL بیشتر: https://apnews.com/hub/nfl و https://apnews.com/hub/pro-32 و https://twitter.com/AP_NFL

حق چاپ © 2021 آسوشیتدپرس. تمامی حقوق محفوظ است. این مطالب را نمی توان منتشر کرد، پخش کرد، نوشت یا دوباره توزیع کرد.