فال روز شنبه 4.12.2021



هشدار ماه

هیچ محدودیتی برای خرید یا تصمیمات مهم قبل از ساعت 11:03 شب به وقت شیکاگو وجود ندارد. قوس ماه نو در اوج خود در ساعت 1.43 بعد از ظهر.

برج حمل (21 مارس – 19 آوریل)

این انرژی ماه جدید هنوز وجود دارد، به این معنی که هنوز فرصتی برای فکر کردن به این موضوع است که آموزش یا آموزش بیشتر می تواند زندگی شما را با چه چیزهایی غنی کند. هر ایده؟ بذرهایی که اکنون می کارید مطمئناً در آینده میوه خواهند داد. شجاع باش و بزرگ فکر کن!

ثور (20 آوریل – 20 مه)

ممکن است در مورد مالکیت مشترک، ارث و بدهی بحث شود. از آنجایی که ماه نو در یکی از خانه های پول شماست، این موارد را جدی بگیرید. برای بهبود وضعیت خود چه کاری می توانید انجام دهید؟

دوقلوها (21 مه تا 20 ژوئن)

یک بار دیگر، در طول ماه جدید، فرصت فوق العاده ای خواهید داشت تا در مورد چگونگی بهبود روابط خود با شرکا، همسران و دوستان نزدیک فکر کنید. (همیشه جا برای پیشرفت وجود دارد، به خصوص در هنگام ارتباط با دیگران.)

سرطان (21 ژوئن تا 22 ژوئیه)

شما هنوز فرصت خوبی دارید تا تصمیم بگیرید که سلامت خود را بهبود ببخشید و بهتر سازماندهی کنید. چه بذرهایی را می توانید بکارید تا شروع به تحقق این نیات کنید؟ این نباید یک بازسازی بزرگ باشد. به شروع های کوچک فکر کنید.

شیر (23 ژوئیه – 22 اوت)

این روز عالی برای فکر کردن به این است که چگونه می توانید روابط خود را با فرزندان خود بهبود بخشید. به همین ترتیب، شرکای عاشقانه می توانند به این فکر کنند که چگونه می توانند رابطه خود را بهبود بخشند. خوب است که سرگرمی و بازی را به خود یادآوری کنید.

باکره (23 اوت تا 22 سپتامبر)

انرژی ماه نو هنوز هم امروز با ما است، به این معنی که شما فرصت جدیدی دارید تا به این فکر کنید که چگونه می توانید روابط خود را با اعضای خانواده بهبود بخشید و همچنین برای بهبود محل زندگی خود چه کاری می توانید انجام دهید. چه بذری را می توانید در حال حاضر بکارید؟

ترازو (23 سپتامبر – 22 اکتبر)

انرژی ماه نو امروز نیز ادامه دارد و این روز را به بهترین روز برای بررسی واقعیت با نگرش استاندارد و روزمره تبدیل می کند. شما می توانید یک نگرش مثبت ایجاد کنید یا راهی برای منفی و ناراضی بودن ایجاد کنید. این انتخاب شماست.

عقرب (23 اکتبر تا 21 نوامبر)

مهم این است که از چیزی که داریم مراقبت کنیم. اگر این کار را نکنیم، برده دارایی خود می شویم. آنها مالک ما هستند، نه برعکس. ماه نو امروز بهترین زمان برای فکر کردن به این است که چگونه مسئولیت اموال و دارایی خود را حفظ کنید.

قوس (22 نوامبر تا 21 دسامبر)

انرژی ماه نو در نشانه امروز شما قوی است، به این معنی که می توانید خود را آماده کنید تا خود را از چکمه های خود بیرون بکشید زیرا آسمان حد است. این به شما بستگی دارد! به آنچه می خواهید برسید فکر کنید. به این فکر کنید که می خواهید چگونه به نظر برسید. به این فکر کنید که چگونه می خواهید دیده شوید.

برج جدی (22 تا 19 دسامبر)

بار دیگر، این روز عالی برای آگاهی از عملکرد درونی ذهن خود است. گاهی اوقات یک نظم ذهنی خاص می تواند به شما در انجام این کار کمک کند. یا می توانید خودتان این کار را انجام دهید. این روز خوبی برای نگاه کردن به ذهن و دیدن افکارتان است. پس از همه، آنها افکار شما هستند!

دلو (20.1.-18.2.)

از آنجایی که ماه نو هنوز هم امروز قوی است، یک بار دیگر روز عالی برای تفکر در مورد دوستی های خود و آنچه می توانید برای بهبود آنها انجام دهید است. آکواریوس برای دوستان و گروه هایی که به آنها تعلق دارند بیش از هر برند دیگری ارزش قائل است.

ماهی (19 فوریه – 20 مارس)

این روز بسیار خوبی است تا به طور کلی مسیر زندگی خود را به طور جدی در نظر بگیرید. آیا در راه رسیدن به جایی هستید که می خواهید بروید؟ به این فکر کنید، زیرا سال 2022 برای شما بسیار خوش شانس است زیرا مشتری در علامت شما قرار دارد. آماده شدن!

اگر امروز تولد شماست

بازیگر زن Marisa Tomei (1964) تولد شما را به اشتراک می گذارد. شما اجتماعی، مستقل، با اراده و با اعتماد به نفس هستید. شما همیشه پر انرژی و مشتاق زندگی هستید. شما زمانی خوش شانس هستید که برای دیگران جذاب و جذاب باشید. امسال سال خوبی برای معاشرت و لذت بردن از همراهی دیگران بوده است. خوب است که هوشیاری خود را کنار بگذارید، زیرا سال آینده برای یافتن راه حلی برای مشکلات تلاش می کنید.