سالزیان پس از کوارتر اول به دلیل قهرمانی NorCal 6-A از آراگون خارج شدند



ریچموند – پس از حمله نیمه اول، Salesian High مالک آتش بازی در نیمه دوم به میدان رفت و نتیجه آن پیروزی 36:28 مقابل آراگون در مسابقه قهرمانی 6-A کالیفرنیای شمالی بود.

در نیمه های نیمه، نتیجه 30:28 به نفع ثالسیان مساوی شد، در حالی که مربیان چاد نایتینگل و استیو سل (آراگون) به طور دوستانه ای با هم تبادل نظر کردند زیرا آنها متعجب بودند که هر دو دفاع کجا ناپدید شده اند.

با این حال پراید در نیمه دوم تک گل را به ثمر رساند که نیکلاس فونتانیلا پاس 6 قدم، چهارم و گل را به مکس لاکاس زد و سالسیان نیز در 18 بازی تقریبا 11 دقیقه گلزنی کرد. بیشتر سه ماهه چهارم را خورد.

تنها والتر لوید پاس دیلن دنیل را در آخرین لحظه بر عهده گرفت، فروشنده به راحتی می توانست نفس بکشد و به پیروزی برسد.

نایتینگل گفت: “نیمه اول مانند یک دیدار در پیست بود و نیمه دوم 6-0 بود.” «در مقابل آراگون کلاه خود را بردارید. آنها در نیمه اول وقتی گل زدیم پاسخ دادند و توانستند بازی های بزرگی انجام دهند. آنها به خوبی آماده شده بودند، چیزی نگفتند. آنها کار بزرگی انجام دادند.”

گلزنی فونتانیلا چهارمین مسابقه بود. او در 16 پاس از 23 پاس، پرتاب های 3 یاردی و 5 یاردی آندره پرینس و پاس 22 یاردی را نیز به میلو جنکینز انجام داد.

دوین کوین همچنین دوهای 9 یارد و 17 یارد را به ثمر رساند که پراید شش امتیاز کسب کرد و امتیاز صفر برای تبدیل (پنج تلاش ناموفق دو امتیازی و یک ریباند مسدود شده) کسب کرد.

آراگون در یک دوی 11 یاردی از ایوان نیس، پاس 59 یاردی و 65 یاردی به دانیل آلن تانیل و 59 یاردی به سولومون هوکافون دروازه را باز کرد. آراگون که دو بار پس از آن گل زد، یک امتیاز را از دست داد و دو امتیاز را از دست داد، فرصت گلزنی را نیز از دست داد تا نیمه در عمق زمین سیلسی ها به پایان برسد.

سیلزیایی (10-2) شنبه آینده برای عنوان ایالتی مقابل ال کامینو در Real-Woodland Hills یا Arlington-Riverside بازی خواهد کرد. آراگون پس از کسب اولین عنوان خود در ساحل مرکزی پس از 27 سال، فصل را با 9:5 به پایان می رساند.

علاوه بر چهار پاس با توپ، فونتانیلا 98 پاس به طول 98 یاردی انجام داد، از جمله چندین پاس برفی مدافعان و پاس های 5، 4 و 3 یاردی زمانی که خط حمله به آراگون به پاشنه پا برخورد کرد. کوین 108 یارد از 13 یاردی را برای پراید اضافه کرد، که 35 یارد از 263 یارد را به پایان رساند و در مجموع 408 یارد فاصله داشت.

فونتانیلا گفت: “می دانستم که بازی طولانی خواهد بود.” مربی به ما گفت که هر مسابقه سخت تر می شود. تیم بزرگی بود که مقابلش بازی کردیم. در حال حاضر چیزهای زیادی در ذهن من می گذرد، اما می دانم که بیشتر می خواستم. می خواستم به ایالت بروم.

سلاس امیدوار بود که ناامیدی از شکست نتواند درخشش خاص فصل را از بین ببرد.

سلاس گفت: “هفته گذشته یک پیروزی کامل و یک شکست کامل بود.” «به همین دلیل است. و به یک تیم خوب باختیم. آنها واقعا خوب هستند. آنها سریع، فیزیکی و به خوبی تمرین کرده اند. گاهی این اتفاق می افتد.”

کوین 10 پاس از 22 یاردی را انجام داد و 209 یارد، دو توپ و دو توپ قطع کرد و آراگون در مجموع 338 یارد خطا کرد.

در نیمه اول رفت و برگشت، آراگون اولین نفری بود که در مسیر 11 قدمی نیش پس از تلافی ضربه سالزیان توسط دانز حمله کرد.

طولی نکشید که پراید اولین ضربه خود را زد که جنکینز پس از پاس فونتانیلا یک گل 22 قدمی زد، حتی در حالی که مدافع آراگون چهره خود را حفظ کرده بود و هرگز به دنبال توپ نبود.

تانیلو از وسط نفوذ کرد و توسط دنیل که 59 یارد به ثمر رسید مورد ضربه قرار گرفت و اولین پاس فونتانیلا پرنس را از نزدیک دنبال کرد. وقتی پرینس قبل از عبور از صفحه نمایش وارد شد و آن را به آراگون 9 برگرداند، پراید دوباره به گل رسید و کوین در دوی 9 یارد، گردش مالی را به امتیاز تبدیل کرد.

هوکایدو در دوی 59 یارد با شکست آراگون در ساعت 21:18 و سیلزیایی دومین نتیجه فونتانیلا-پرینس از 3 را شکست داد.

آراگون آخرین امتیازها را در پایان نیمه اول با یک صفحه سوم و دهم عالی به دست آورد که 65 یارد از دانیل تا تانیل پیش رفت.